ENERGOPOMOC 2026


viac informácií
Bytová politika do roku 2030

Správa o plnení úloh bytovej politiky SR do roku 2030 a návrh na jej aktualizáciu


viac informácií
Allianz
radí


ako predísť krádežiam
v domácnostiach


viac informácií
jQuery Slider

pridané:
19.10.2022

Prejav spotrebiteľa na súde v spotrebiteľskom spore

Poznámka SZBD!
Toto rozhodnutie považujeme za dôležité aj pre uplatňovanie nárokov zo zmluvy o výkone správy, keďže táto je považovaná za spotrebiteľskú zmluvu. Preto venujte tomuto pozornosť.
V spotrebiteľskom spore možno za relevantný prejav spotrebiteľa, že uznáva nárok dodávateľa (§ 282 Civilného sporového poriadku) považovať iba jednoznačný, pochybnosti nevyvolávajúci prejav spotrebiteľa, ku ktorému pristúpil až po osobitnom poučení súdom v zmysle § 292 písm. b) Civilného sporového poriadku. Bez takéhoto poučenia súdom samo vyjadrenie spotrebiteľa, že „si je vedomý dlhu“ a „chce dlžnú sumu zaplatiť“ nemožno považovať za uznanie nároku. (rozsudok Najvyššieho súdu Slovenskej republiky z 30.11.2021, sp. zn. 7Cdo 179/202





Súbory na stiahnutie


Dokument: Prejav spotrebiteľa na súde v spotrebiteľskom spore [publikovaný: 19.10.2022]
Tento súbor je dostupný len pre prihlásených užívateľov.